lauantai 21. huhtikuuta 2012

Turku

Lähdimme keskiviikkona työmatkalle Turkuun kuuen hengen poppoolla. :) Matka meni melkoisen leppoisasti, korttipelejä pelaten ja ravintolavaunussa istuen, mutta junan vaihdon jälkeen alkoi jo puuduttamaan istuminen, kumminkin matkassa kesti 6-7h.

Perille päästyämme menimme hotellille, ihastelimme hotellihuoneita, ja menimme Turun keskustaan illaksi. Hotellihuone oli kyllä aivan upea!<3 Punaista, tummaa puuta ja iiisoja peilejä kultaisen värisillä kehyksillä. Huoneessamme oli myös amme, ja torstaina tulikin parisen tuntia kylvettyä ja rentouduttua.^^

Vietimme iltaa keskustassa keskiviikkona, torstai sekä perjantai menikin pääosin koulutuksessa, tosin kävimme torstaina illallisella Turun linnassa. :) Tuli syötyä, laulettua ja myöhemmin tanssittua paikallisessa baarissakin.:>> Pistin päälleni Victorian Petal- mekon ja uudet perhos-korkoiset kenkäni.^^

Rakastuin muuten nuihin verhoihin, ihanan paksut, peittävät ja sileät!<3

Tuli kyllä syötyä todella hyvin viimeisenä kahtena päivänä, hotelliaamiainen maistui, kuten myös lounas ja illallinen.^^ Eilen pääsimme takaisin Joensuuhun hiukan ennen puolta yötä, juna kun sattui olemaan myöhässä vaihteeksi. Väsy oli melkoinen eilen illalla varsinkin, kun matka kesti niin pitkään. Jutut ainakin alkoivat olla sen mukaisia, että uni ois ollut tarpeen.... :D

Hauska reissu kaiken kaikkiaan, tuli opittua uutta, naurettua työkavereiden kanssa, syötyä ja juotua hyvin, sekä rentouduttua.^^ Onneksi nyt on sentään viel viikonloppu edessä, niin kerkeää nukkumaankin, ja tekemään omiakin juttuja. Ja tännään pittää kyllä käydä hakemassa pari pakettia postista, en malttaisi oottoo, varsinkaan kun siellä ois eräät aivan ihanat kengät oottelemassa!<3

2 kommenttia:

1. Ihana mekko, sopii sulle tosi hyvin! Sun hiukset on ihan älyttömän pitkät, annatko puolet mulle? :D

VastaaPoista
  2. Kiitos, tuo mekkonen on kyllä kaunis!^^ Sopi hyvin illalliselle, ja kyllähän tuo kehujakin sai. :) Voi, miusta kun tuntuu et nuo on kauheen lyhkäset, kun saksin nuista vajaa 10cm pois pari viikkoa sitte :DD

Muistathan hyvät käytöstavat kommentoidessasi!:)